jueves, 17 de diciembre de 2009

Inauguració del blog

Avui m'he decidit a fer aquest blog per plasmar les vivències del club CON3RUEDAS sobre una Vespa. Bé, cadascú sobre la seva, es clar.

El nom, pels qui no ho sabeu, prové del número de rodes que té una Vespa: 3. Una davant, una darrere i la de recanvi. I si us heu fixat mai, les tres són iguals, de manera que son intercanviables. Fascinant.
De fet el nom era més llarg, però l'hem tallat perquè resultava una mica groller. Idees del soci Pere.

Per cert, a dia d'avui el número de sòcis del cub som 2. El meu amic Pere i jo, però tenim pretencions d'arribar a 4 si s'hi apunta el Pep de la feina i si la meva cuñada se'n compra una.

Bé, queda inaugurat aquest blog i ja que hi som, també el club.

FORÇA VESPES I GASOLINA AL 2% !!!!

5 comentarios:

  1. Hola, jo també vull ser sòcia però tinc un problema, de moment no tinc Vespa però si un casco i una sortida pendent...

    ResponderEliminar
  2. Ja sóc oficialment la primera seguidora d'aquest blog tan catxondo!! I això que no tinc Vespa, eh?

    ResponderEliminar
  3. Sí, m'he de comprar una però ha de ser vermella i ha de cabre dins un armari. De moment em faig sòcia.

    ResponderEliminar
  4. Ok. Doncs quan ompliu el formulari corresponent rebreu com a regal de benvinguda un pukinuki per posar al corviplast de les vostres Vespes.

    ResponderEliminar
  5. Seguint les indicacions de l'Albert, primer de tot m`he fet seguidor. La vespa... atrotinada, però la tinc. Per tant, ja en som un més!

    ResponderEliminar